środa, 3 lipca 2013

Zapiekane naleśniki z serem

Dzisiaj kolejna propozycja obiadowa, zapiekane naleśniki z serem. Rewelacyjne danie na letni obiad dla dzieciaków.




Naleśniki:
200 g mąki pszennej
3 jajka
250 ml mleka
szczypta soli

Żółtka utrzeć z mąką, solą i mlekiem na jednolite ciasto. Białka ubić na sztywną pianę, następnie dodać do nich ciasto. Delikatnie wymieszać. Jeśli jest za gęste dodać mleko. Smażyć na mocno  rozgrzanej patelni na łyżeczce masła. 


Masa serowa:
250 g sera białego
jajko
cukier (w ilości w jakiej lubicie, ja dałam 2 łyżki)
łużeczka cukru z wanilią

Ser utrzeć, dodać cukier i jajko. 

Usmażone naleśniki smarować masą serową, złożyć w kopertę. Ułożyć w naczyniu do zapiekania posypać wiórkami masła i zapiekać 20 minut w 180 st.

Podawać gorące, oprószone cukrem pudrem. Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. O matko, takie naleśniki zawsze robiła moja babcia i mama jak byłam dzieckiem - cudowne! Tylko bez zapiekania na koniec :)

    Zapraszam na konkurs:
    http://jestsmak.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcie i Mamy dodają zawsze do naleśników jakiś tajemniczy składnik, dzięki któremu ich naleśniki zawsze smakują wyjątkowo :)

      Usuń
  2. Nie tylko dla dzieciaków bo ja też je uwielbiam :)
    Kocham naleśniki szczególnie z serem, pyszności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam naleśniki :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepis jest fantastyczny! Calej rodzinie smakował taki deser! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że smakowało :) Pozdrawiam

      Usuń